Brev:
Mængde af mme og flaske til aften
26. oktober 2020
Alder:
6 mdr.
Mængde af mme og flaske til aften
Kære Helen.
Tusind tak for at du deler dine tanker om hvordan vi kan hjælpe vores datter på vej mod en bedre nattesøvn.
Hvor meget mme skal hun have totalt pr. døgn?
Det er lige med at finde balancen mellem rigtig mad og mme.
Vi har forsøgt tidligere med at give en flaske til natten, når hun bliver lagt i seng, men det gik så ud over drømmeflasken, som hun ikke ville tage. Hvilket resulterede i noget værre natteroderi.
Men vil du mene hvis vi tager de to flasker om dagen væk og erstatter med mellemmåltider, så åbner det for muligheden for en flaske til aftenen?
Venlig hilsen
Cecilie