Brev:
Flaske sovende, fast mad og vægt
26. september 2020
Alder:
6 mdr.
Flaske sovende, fast mad og vægt
Hej Helen :)
MIn datter vil helst have flasken sovende og hun spiser ikke så meget skemad.
Vil hun, i takt med at hun bliver større og skal have mindre flasker og mere fast mad, selv kunne regulere at hun skal spise mere fast mad for stadig at ligge på hendes kurve?
Jeg er her bange for at hun vil lave et stort dyk ned på kurven, da hun jo ikke er begejstret for fast mad.
Venlig hilsen
Pernille :)