Brev:
Opstart på grød
10. september 2020
Alder:
4 mdr.
Opstart på grød
Hej Helen,
Jeg har fulgt med på sidelinjen i noget tid, og dine svar har reddet mig utallige gange. Nu er det dog tid til, at jeg selv må skrive til dig ;)
Jeg har en dreng på 4,5 måned, som er ammebarn. Amningen fungerer. Jeg ammer ca. 12 gange om dagen, som jeg har gjort siden start (før og efter lur), og jeg satser/håber på, at kunne amme indtil han er 6 måneder.
Jeg har din bog om mad til børn, som jeg er super glad for. Den gør det hele mere uoverskueligt, hvilket er tiltrængt, når man er i til den nervøse side.
I den står der, at hvis man først starter på skemad som 6 måneder, så skal opstartsfasen gå hurtigere. Hvor hurtigt og hvordan gør man det? Ville du kunne give et eksempel på, hvordan en evt opstartsfase kunne se ud for en der først starter som 6 måneder :)
De venligste hilsner
Den nervøse førstegangs mor