Brev:
Mellemmåltider
7. august 2020
Alder:
5 mdr.
Mellemmåltider
Hej Helen
Tak for dine gode inputs ift mellemmåltider.
Jeg er lidt i tvivl om, hvornår jeg skal lægge disse i løbet af dagen.
Da min søn jo er et a-menneske og står meget tidligt op, lagde du følgende eksempel til mig på indføring af det 3. måltid, nu her når han runder 6 mdr.
Vågner 5.30
Puttes til lur 7.00, flaske
Vågner 45 min efter, grød (hirse)
Puttes til lur 10.00, flaske
Øllebrød eller grøntsagsmos kl. 11.30
Puttes til lur 13.00, flaske
Flaske 16.00, evt powernap
17.30, grøntsagsmos med kød/fisk
I seng 19.30, flaske
Tænker hans ene mellemmåltid kan lægge efter han eftermiddagslur omkring kl 15, men hvad det andet mellemmåltid som han gerne skulle have om formiddagen?
Hilsen