Brev:
Mad og mellemmåltider
31. juli 2020
Alder:
5 mdr.
Mad og mellemmåltider
Hej Helen
Tak for dit svar omkring 3. måltid og opstart af dette. Jeg vil indenfor 1-2 uger prøve at lave lidt grød til ham efter hans første lur.
Når han bliver 6 måneder vil jeg ligeså forsøge mig med øllebrød til frokost, og efterhånden forsøge med havregrød om morgenen.
Hvilke mellemmåltider vil du anbefale at jeg tilbyder ham? Må han gerne tilbydes f.eks rugbrødsbjælker?
Sidst men ikke mindst, må vi give ham måltiderne i en højstol? Han er stærk motorisk, elsker at være på maven, ruller fra mave til ryg, om på siden mv.
Han kan sidde selv på vores skød med lidt støtte og retter fint sin ryg.
Han vil elske at kunne sidde og lege med maden i stedet for at sidde hos os.
Hilsener