Brev:
10 mdr og afviser brystet
24. juli 2020
Alder:
10 mdr.
10 mdr og afviser brystet
Kære Helen,
Lasse på godt ti måneder afviser nu oftere og oftere mit bryst. Det har han gjort ca. en lille måned. Nogle få gange kan jeg få ham til at tage, når han halvsover. Men han vil ofte ikke, og begynder at græde eller vrider sig.
Jeg har læst om ammestop, og havde lidt succes med de "sovende" amninger. Mit spørgsmål går derfor på, at jeg så er nødt til at slutte amning nu her, ikke efter mit, men efter Lasses ønske.
Jeg er meget opmærksom på, at han får den ernæring, han har brug for:
Hvor meget modermælkserstatning skal jeg give ham i døgnet, og på hvilke tidspunkter?
Og er der andre fødevareemner, jeg skal være obs. på, at han får? Lasse er generelt ikke særligt interesseret i at spise, men han får alsidig kost, med grøntsager, kød m.m. Men jeg mangler måske lidt at vide, om jeg skal være obs. på andet.
Stor tak for din altid gode hjælp.
De bedste hilsner
Lasses mor