Brev:
Søvncyklus og dagens skema
25. juni 2020
Alder:
6 mdr.
Søvncyklus og dagens skema
Hej Helen
Så fik jeg endelig oprettet medlemskab!
Jeg har gjort mig lidt tanker vedr. Min søns søvn og dagens måltider.
Han er født 12 dage før termin, 3714 gram og 51 cm, så en fin stor dreng.
Han har altid spist og sovet godt, og gør det stadig. Jeg er dog kommet i tvivl om han får for meget mad ift. mælk.
Vi startede med grød ved 4 mdr.
Dagens skema for ham, ser nogenlunde således ud:
5.00: Vågner og ammes i sengen, sover videre.
7.00: Vi står op, og får havregrød med sveskemos, vand af kop
9.00: Tilbydes bryst, puttes til lur
10.30: Vågner
11.00: Grød eller mos med lidt topping, vand af kop
13.30: Ammes og puttes til lur
15-15.30: Vågner og tilbydes bryst
Afhængig af hvor sent han vågner fra middagslur, får han en power nap ved 16.30-17 tiden.
Ca. 17.30: Mos af grøntsager, lidt kød/fisk (lige startet på kød) , finger mad som lidt banan, avocado eller lign.
18.00 Bad eller stille hygge
19.00 Ammes godt fra begge bryster
Vågner MEGET sjældent før 5.00
Får han en okay fordeling af både mælk og mad? Hvornår må vi skrue endnu mere op? Han elsker mad
Han vejer idag 9,2 kilo og er 72 cm, så fortsat en stor fyr.
Håber du vil kommentere lidt på ovenstående🤗🤗
Venlig hilsen
Mor til Carl