Brev:
Vil gerne skifte anden modermælkserstatning
18. april 2020
Alder:
0 mdr.
Vil gerne skifte anden modermælkserstatning
Hej
Jeg har tvillinger som blev født i uge 27+ 4, deres termin er 31/3-2020. Jeg vil gerne høre din anbefaling for modermælkserstatning.
Mine børn får NaN Ha og det funger ok, men det giver den ret meget luft i maven, mavekneb og forstoppelse, som de tager movicol for. Jeg har prøvet med NAN Sensilac som har hjulpet med de førnævnte problemer, men desværre har de har tabt sig og har ikke ret meget egengi.
Min søn er den som spiser mindst af de to. De får også begge lactocare med d-dråber tilsat mælkesyrebakterier i mavekneb.
Jeg håber du kan hjælpe med hvilken modermælkserstatning som kan hjælpe med maven.
Med venlig hilsen
Randi