Brev:
Vil pludselig ikke drikke vand
2. april 2020
Alder:
8 mdr.
Vil pludselig ikke drikke vand
Hej Helen,
Nu har jeg brug for endnu et råd.
Vores datter var endelig blevet god til at drikke vand (af tudekop) og drak måske 150ml totalt set på en dag.
Men pludselig fra den ene dag til den anden, afviser hun koppen, lukker munden og skubber koppen væk. Vi har derfor forsøgt med andre kopper, alt fra snapseglas til kop med hank, men intet fungerer - munden bliver lukket i.
Vi ender derfor med at benytte en doseringssprøjte for at få lidt i hende. Det tager dog en del tid og mængden er stadig ret begrænset - og vi vil jo ikke ende med at gøre det til en dårlig oplevelse.
Vi har før kunne lokke lidt ekstra vand i hende, hvis vi sqeezede lidt appelsinsaft i, men nu vil hun slet ikke smage hvad der er i.
Det har nu stået på en lille uges tid. Er det mon bare en fase og skal vi bare afvente eller har du nogen gode tips?
På forhånd tak for hjælpen!
Hilsen,
Louise