Brev:
Modermælkserstatning - 1 mdr.
10. februar 2020
Alder:
1 mdr.
Modermælkserstatning - 1 mdr.
Hej Helen.
Mit spørgsmål er nu: Vi har nu prøvet nogle forskellige mme fra de lokal supermarkeder men synes de giver hende mave kneb.
Har du nogle erfaring med mme fra apoteket har bare hørt de skulle være blødere for maven. Hun er nu 1 mdr gammel...
Hilsen