Brev:
Mælkeprodukter - 7 mdr.
23. januar 2020
Alder:
7 mdr.
Mælkeprodukter - 7 mdr.
Hej Helen
Vi har din bog om mad, og er meget glad for mange af opskrifterne heri. Især havregrynsbollerne er et hit hos vores datter på 7,5 måneder. Jeg har dog et hurtigt spørgsmål i den forbindelse :)
Jeg er nemlig blevet i tvivl, om hun egentlig må få dem? Der er 2 dl A38 i dejen, og hun må vel egentlig først få mælkeprodukter, når hun er 9 måneder? Eller er andelen i dejen så lille, at det går an?
På forhånd tusind tak for hjælpen
Mange hilsner