Brev:
Jerntilskud til præmature
14. januar 2020
Alder:
6 mdr.
Jerntilskud til præmature
Hej Helen
Hvor længe skal jeg fortsætte jerntilskud?
Præmatur 2 mdr. T 1300 g og F 1000 g ved fødsel.
Er sikker på min sundhedsplejerske sagde 6 mdr. Vi stoppede da de var 5 mdr pga maverne. Men der står flere forskellige svar på nettet..???
Med venlig hilsen
Tvillingemor