Brev:
MME ift alder
13. oktober 2019
Alder:
7 mdr.
MME ift alder
Hej Helen
Min søn er blevet syv måneder... må jeg stadig bruge den halve pakke mme vi har som er til 0-6 måneder? Eller er det ikke næringsmættet nok, og skal smides ud?
Vi har hidtil kun brugt MME som supplement i mad, men som du kan se i tidligere brev overvejer vi at starte med MME i flasker et par gange dagligt nu også..
Med venlig hilsen
Lene