Brev:
Erstatning - og alternativer
25. september 2019
Alder:
8 mdr.
Erstatning - og alternativer
Hej Helen
Vi er ved at trappe ned på amningen, da jeg skal starte på arbejde.
Vi har nu i to uger forsøgt at give erstatning, enten i kop eller flaske. Men det er op ad bakke. Kan man give hende andet end erstatning?
Hilsen