Brev:
Nedtrapnig af flasker - snart 12 måneder
20. september 2019
Alder:
11 mdr.
Nedtrapnig af flasker - snart 12 måneder
Kære Helen
Nu nærmer min søns 1 års fødselsdag og derfor også nedtrapning af de to flasker.
Han får flaske med MME aften (kl. 18.45) og tidlig morgen (mellem kl. 3-5.30) og er altså rigtig glad for de to flasker. Har du nogle gode råd til hvordan jeg kan gøre det?
Jeg havde en plan om at starte med at trappe morgenflasken ned over to uger først og så have lidt vand til natten. Og efter to uger, så trappe aftenflasken ned og erstatte den med lidt aftengrød og en lille kop mælk.
Han sover stadigvæk meget uroligt og har mange opvågninger og han finder meget ro i sine flasker, så jeg vil gerne forsøge at lave en blid overgang.
Håber du kan hjælpe.
Mange hilsner herfra