Brev:
Grønsagsmos med mme
9. september 2019
Alder:
8 mdr.
Grønsagsmos med mme
Hej Helen.
Mange tak for dine gode råd. :)
Min dreng er nu ved at være 8,5 måned. Han spiser næsten alt vi serverer for ham så det er jo skønt. Mit spørgsmål lyder på hvor længe jeg skal lave grønsagsmos og havregrød/øllebrød/flerkornsgrød med mme til ham?
Han får mere og mere af vores mad, fx lasagne, pasta og kødsovs, korteletter i fad mm. Jeg laver altid grønsagsmos med mme som han får sammen med, men hvor længe skal jeg blive ved med det, når han jo også skal have mere og mere af vores mad.
På forhånd tak.
Venlig hilsen
L.