Brev:
Mælkesyrebakterier - 18 mdr.
1. september 2019
Alder:
18 mdr.
Mælkesyrebakterier - 18 mdr.
Hej, Helen.
Vi står og skal på ferie. I den forbindelse ville jeg købe nogle mælkesyrebakterier til vores datter - fx Lactocare - som vi andre også plejer at have med på rejsen, hvis der nu skulle opstå maveproblemer undervejs. Jeg kunne dog se, at de først må gives, når hun er noget ældre. Hun er halvandet år nu.
Til dagligt bruger vi Semers d-dråber og jeg ved, at de også laver nogle dråber med mælkesyrebakterier. Ville de kunne bruges? Ellers findes der mælkesyrebakterier til børn i anden form til rejsebrug? Jeg mener, at Lactocares dråber både er d-vitamin og mælkesyrebakterier.
Venlig hilsen,
MK