Brev:
Frugt-mos
20. juni 2019
Alder:
14 mdr.
Frugt-mos
Hej Helen,
Må jeg godt give min søn, kold frugt-mos direkte fra køleskabet uden at varme det op?
Jeg giver ham frugt hver dag, friske frugter, jeg skærer ud og koger. Hvis vi er hjemme, giver jeg ham den lunt. Det er mere i forhold, hvis man skal ud eller hjem til nogen. Om jeg kan tage frugt-mosen med, stille det i køleskabet og give ham det uden at opvarme det?
Venlig hilsen
Zadeh