Brev:
Madrester i afføring
26. februar 2019
Alder:
9 mdr.
Madrester i afføring
Kære Helen .
Min søn spiser ofte lidt blåbær og bønner (sorte, kidney, hvide mm), og jeg har lagt mærke “skralden” fra begge dele i hans afføring. Hans afføring er ellers fin og normal, tror jeg. Typisk to bleer om dagen og med passende konsistens a la blød modellervoks :-)
Er det normalt, at den slags skaller ikke kan fordøjes i hans alder, eller bør jeg undgå fødevarer med skrald/skal?
Med venlig hilsen
Sarah