Brev:
Må min søn få pandekager med kanel og honning?
30. januar 2019
Alder:
8 mdr.
Må min søn få pandekager med kanel og honning?
Hej Helen,
Min datter på 3 år og min søn på 8 mdr. Er vild med pandekager, som er lavet af boghvedemel, æg, banan, 1 tsk. Honning og 1 tsk. Kanel. Spørgsmålet er om min søn må få det med den alder han har? Eller om jeg bør bruge nogle andre ingredienser? Ved heller ikke om han må få så meget æg?
Børnene er vilde med det, når det lige skal være noget andet end eftermiddagsbollen :)
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
En mor