Brev:
Blendet og grovere mad
22. januar 2019
Alder:
9 mdr.
Blendet og grovere mad
Kære Helen,
Min søn har indtil nu spist rigtig godt ske-mad uden at være kræsen. Maden har jeg blendet. Men nu hvor han ikke længere får maden blendet (han får stadig meget blød mad, men er ikke blendet), spiser han cirka kun det halve af hvad han spiste tidligere.
Jeg er i tvivl om han bliver mæt og tænker om han er klar til at få ikke blendet mad?
Venlig hilsen
Zadeh