Brev:
Mælk fra 1 års alderen
17. december 2018
Alder:
11 mdr.
Mælk fra 1 års alderen
Hej Helen,
Tusind tak for dit svar paa mine spoergsmaal omkring mme/maelk osv. Jeg har lige et opfoelgende spoergsmaal, for at vaere helt sikker paa at jeg forstaar:
Naar min soen fylder 1 aar skal han gaa ned til bare en flaske per dag. Skal/maa maelken paa den flaske fortsat vaere mme eller skal det vaere ko-maelk allerede fra omkring 12 mdr? Eller kan vi fortsaette brugen af mme paa den ene daglige flaske frem til 15-18 maaneder?
Paa forhaand tak og med venlig hilsen
Oskar og Ditte