Brev:
Opkast ved skemad
9. december 2018
Alder:
7 mdr.
Opkast ved skemad
Hej Helen,
Min søn på 7 mdr. døjer utrolig meget med skemaden.
Han vokser og trives fint, men han er ikke særligt glad for skemad - hverken købe eller hjemmelavet.
Han kaster ofte op - oftest ved mos, men det sker også med grød.
Jeg kan ikke finde et mønster.
Nogle dage virker det som om det er vandet der får ham til at kaste op, andre dage klumper.
I forgårs var det havregrød og idag en købetube med lassagne.
Vi er ved at lave et skema så vi kan se om det er noget bestemt, men jeg er overbevidst om at der ikke er noget mønster.
Jeg har lavet hjemmelavet mad der er blended, lavet noget most for at ændre konsistensen - jeg har prøvet at give brød opløst i mælk, men jeg synes ikke noget virker.
Han reagerer på nye smage med ansigtsgrimasser og vil ofte først have nye smage efter et par dage. Det er selvfølgelige fint.
Har du nogle gode råd, jeg ved ikke hvor jeg skal starte?
Jeg er blevet anbefalet kiropraktor? Vil du anbefale læge eller sundhedsplejerske før kiropraktor?
Med venlig hilsen
Kris