Brev:
Modermælkserstatning 1 eller 2
5. december 2018
Alder:
7 mdr.
Modermælkserstatning 1 eller 2
Kære Helen, mange tak for dine gode svar:-).
Min søn er over 6 mdr, og får ske-mad 3-4 gange dagligt samt flaske med modermælkserstatning fra Arla nummer 1.
Kan jeg fortsætte med at give modermælkserstatning fra Arla nummer 1 eller skal det være nummer 2?
Venlig hilsen
Zadeh