Brev:
Skemaden kommer ud af munden igen
5. november 2018
Alder:
4 mdr.
Skemaden kommer ud af munden igen
Kære Helen
I fredags begyndte vi så småt at tilbyde vores datter mos/grød, da hun virker meget interesseret, når vi spiser - læner sig frem mod os og åbner munden, åbner munden når der kommer ske eller glas samt virkelig stirrer på os, når vi spiser.
Hun vil super gerne have mos/grød, men tager det ind i munden og kører maden rundt, men så kommer det ud af munden igen. Skal vi blot fortsætte med at prøve til hun lærer at fører maden tilbage og ned i maven?
Jeg vælger kun et tidspunkt på dagen, hvor hun er oplagt og ikke for sulten og efterfølgende tilbyder jeg hende flaske. Tror heller ikke der går længe før flaske ikke mætter hende nok.
God dag.
Mange hilsner
mor til A