Brev:
Bulgur, pasta og couscous
2. november 2018
Alder:
6 mdr.
Bulgur, pasta og couscous
Hej Helen,
Må min søn på 6 måneder gerne få bulgur, pasta og couscous? Nogen steder skriver de ikke må få det før de er 8 måneder.
Jeg ved han ikke må få risprodukter grundet indhold af arsen.
Venlig hilsen
Zadeh