Brev:
Mos og grød med på farten
12. september 2018
Alder:
4 mdr.
Mos og grød med på farten
Hej Helen.
Tak for svar på de spørgsmål vi har haft om storebror. 😀
Nu har jeg lige et spørgsmål omkring mad til lillesøster. Lillesøster er 4 måneder og en stor pige. Hun viser interesse for mad så jeg introducerer det så småt. Har prøvet med kartoffel-gulerodsmos som var et hit.
Jeg har din bog om mad (godt nok ikke den nyeste udgave) og sundhedsstyrelsens hæfte, så føler mig godt rustet. Men har alligevel et spørgsmål.
Jeg har købt sådan nogle klemposer så man selv kan have mos og grød med og minimere købeklemposerne med grød og smoothies mv.. Men nu bliver jeg da helt i tvivl om hvad man kan komme i. For sådan nogle poser bruges jo gerne når man ikke lige har adgang til at få varmet maden.
Hvad kan man putte i sådan nogle poser som kan holde sig ved stuetemperatur eller køletaske og spises kolde eller ved stuetemperatur.?
Hilsen