Brev:
Kostplan 6 mdr
9. april 2018
Alder:
6 mdr.
Kostplan 6 mdr
Hej Helen,
Nu nærmer det sig, at baby L bliver 6 mdr. Hun trives, men som skrevet før har spisning ikke den store interesse hvorfor jeg siden hun blev 3 mdr har suppleret med MME. Lang og fin vægt på normalkurve. Vi kører nu med grød efter første lur og grøntsagsmos til aftensmad. Jeg overvejer at starte op med havregrød til morgenmad nu her. Et dagsprogram ser ca sådan her ud:
5.30: godmorgen og ammes
6.30: flaske
8.00: ammes og puttes
10: står op. Ammes
11: Får grød og flaske
12:30: ammes og puttes
14:30: står op. Ammes
15:30: flaske
16.30-17: puttes og sover ca lille time
18: mos (ikke super glad for mos)
19: flaske
20: ammes og puttes
Vågner ca kl 2 og 4 og ammes meget lidt om natten.
Da jeg har suppleret med flaske (noget MM men mest MME) siden 3 mdr er jeg i tvivl om hvordan et kostprogram skal se ud når man rammer 6 mdr. Vil du give mig dit bud? Derudover er jeg i tvivl om hvornår 3 lur bør droppes?.. den begynder at ligge noget sent og skubbe aftenputningen.
Hilsen