Brev:
Hvornår skal vi stoppe?
26. december 2017
Alder:
13 mdr.
Hvornår skal vi stoppe?
Kære Helen
Hvornår er det tid til at vi skal stoppe med flasken?
Vores dreng på 13 mdr får stadig flaske og virker ikke klar til at stoppe endnu.
Kan du hjælpe med hvordan vi bedst kommer ud eller nedtrapper så meget som muligt.
Han vejer 9.2 kg og er derfor ikke så stor igen.
Han får flaske hver gang han skal sove, så 3 flasker om dagen.
2 lurer i barnevognen = 2 flasker
Aftenputning = 1 flaske
Kan du også være behjælpelig med en ny plan / evt ideer til mad?
Han kan ikke tåle kartofler så det må gerne være noget andet inspirerende👍
Godt nytår.
Med venlig hilsen
Mor og far