Brev:
Kød og bladgrønt
27. november 2017
Alder:
10 mdr.
Kød og bladgrønt
Hej Helen,
Jeg vil gerne spørge, hvornår vi kan begynde at give vores datter kød, der ikke er finpureret. Pt. Har hun tre tænder (hvis det har noget at sige) kan vi begynde at give hakkekød som fx frikadelle eller kødbolle og hvad med fiskefrikadeller, og kan vi tilsætte hakkekød til mosen uden af purere det eller er det for tidligt?
Derudover ville jeg spørge mht til krydderurter. Jeg har læst nogle af dine indlæg mht til grønt drys, men så så at det kun er, hvis maden er varm, at det ikke må tilsættes. Kan jeg godt tilbyde vores datter hjemmelavet pesto i den alder hun har nu? Fx på brødet eller most avocado, når det ikke har været varmet?
Venlig hilsen
Dorthe