Brev:
Mælkeallergi og mme i grød
14. november 2017
Alder:
4 mdr.
Mælkeallergi og mme i grød
Hej.
Min datter er mælkeallergiker hvilket gør hun skal ha mme fra apoteket men hun nægter at spise det, men det skal jo blandes i grød. Hun vil gerne spise grød hvis det ikke er i. Jeg kan ikke malke ud. Så hvad gør vi?
Med venlig hilsen
Hanne