Brev:
Springer mælk før middagslur over - 8 mdr.
10. oktober 2017
Alder:
8 mdr.
Springer mælk før middagslur over - 8 mdr.
Hej Helen.
Min datter på 8,5 mdr går i vuggestue og har været der siden hun var 7 mdr.
Hun har tidligere fået MME ved 13 tiden inden hun skulle sove men nu når hun er i vuggestue kan de ikke få mælken i hende.
Får hun mælk nok når hun ikke får det inden den lur? Skal jeg give hende en flaske når hun hentes efter eftermiddags lur?
Eller skal de kæmpe mere med at give hende mælken i vuggestuen?
Med venlig hilsen
M