Brev:
Rejer og mad til madkassen
5. oktober 2017
Alder:
14 mdr.
Rejer og mad til madkassen
Hej Helen
Udover at få en varieret kost, er det så i orden at min søn får rejer hver anden dag med i madpakken og lidt hjemme? Han er nemlig rigtig glad for rejer. Men jeg er lidt i tvivl om det er sundt at får det så tit.
Han har en meget varieret kost og han er kræsen. Har du nogle ideer eller råd til hvad jeg kan give ham med i madkassen? Han får alt fra rugbrød med forskelligt pålæg, engang imellem æg, rejer, ost, grøntsager, lidt frugt, rester fra aftensmaden osv.
Tidligere fik han en ostehaps med dagligt, men jeg læste så at det ikke er sundt at spise ostehaps dagligt, da osten indeholder for meget fedt. Hvad tænker du om det? Nu får han alm. ost skåret ud i stangform med. Men dem er han ikke helt vildt med. Hvad tænker du om fignestænger?
På forhånd tak :)