Brev:
Kefir til børn
2. oktober 2017
Alder:
10 mdr.
Kefir til børn
Hej Helen
Jeg har bare lige et kort spørgsmål i dag :)
Jeg spiser selv Kefir næsten dagligt, ofte til morgenmad, og nogle gange også som mellemmåltid. Jeg kan rigtig godt lide det! Og jeg har også ladet min datter smage lidt... MEN, må jeg egt. give min datter på 10 måneder Kefir?
Tak,
Lise