Brev:
Skift af mme og grød
20. september 2017
Alder:
4 mdr.
Skift af mme og grød
Hej Helen.
Tak for dine tidligere svar. De har allerede hjulpet Villads rigtig meget med at sove.
Nu er Villads meget snart 4 mdr. og jeg vil lige høre hvordan vi bedst introducere ham for grød. Hvor meget skal vi starte med at give ham og hvor ofte?
Vi kunne godt tænke os at skifte mme. Han får lige nu sensilac fra Nan og vil rigtig gerne over på Arla baby and me. Hvordan laver vi den nemmeste overgang? Og er det dumt at skifte? Han har aldrig haft problemer med maven.
Tak!
Venlig hilsen
Villads’ mor.