Brev:
Grønsager til baby
4. september 2017
Alder:
5 mdr.
Grønsager til baby
Hej Helen
Må man godt allerede nu give pastinak, persillerod og jordskokke-mos til min datter på 5,5 mdr? Jeg har fundet ud af at hun ikke er så vild med de lidt milde, smagsneutrale og 'kedelige' grønsager ala gulerod, blomkål og squash men hvis der derimod er knald på smagen såsom pastinak så synes hun det er vildt lækkert.
Bør jeg vente et par uger med den type grønsager? Jeg er selvfølgelig obs på de nitritholdige grønsager.
Med venlig hilsen
den glade mor