Brev:
Fedtstof - 8 mdr.
21. august 2017
Alder:
8 mdr.
Fedtstof - 8 mdr.
Hej Helen,
Min søn spider mere og mere almindeligt mad, rugbrødshapsere med diverse pålæg, kød, pasta, ris mm., med andre ord spiser han stort set det samme som os.
Jeg er dog i tvivl om hvor vidt jeg stadig skal tilføje ekstra fedtstof til hans mad? Det er utrolig sjældent at vi får sovs derfor får han det selvfølgelig heller ikke.
Men hvis han eksempelvis får ris med markel, lasagne, kartofler med kød... Skal der så stadig ekstra fedt, hvis ja hvordan?
Han spiser selv sin mad, derfor synes jeg det virker lidt mærkeligt at hælde fedtstof udover maden... Men det kan selvfølgelig være en løsning.. Alternativt er mayonnaise en mulighed eller er han for lille til det?
Med venlig hilsen
Kris