Brev:
Babymælk og grøntsagsmos
3. august 2017
Alder:
4 mdr.
Babymælk og grøntsagsmos
Hej Helen.
Jeg bruger Arlas Babymælk til grøntsagsmosen og noglegange også i tudkop til min datter. Kan jeg fortsætte med Arla Babymælk efter hun bliver 6 måneder eller er det her bedst at købe f.eks. Allomin 2 eller NAN 2 på det tidspunkt?
Og har du nogle forslag til andre grøntsager end gulerod til grøntsagsmosen?
Tak :-)