Brev:
Angående hård mave og mme
1. august 2017
Alder:
3 mdr.
Angående hård mave og mme
Hej igen.
Min søn har lige haft hård mave hvor han ikke har haft afføring i 4 dage, der kom så noget igår. Vi ringede til lægen da han ikke havde haft afføring i de fire dage og han sagde man skulle give lactulose.
Vil hører om det stadig er relevant og give dette? Kan hans hård mave skyldes at man ikke har gjort det rigtigt da man skiftede til et nyt mærke modermælkserstatning? vi skiftede mellem det gamle mærke og det nye mærke. Og kan lactulose være vanedannende hvis man kun giver det en gang imellem?
Venlig hilsen
Sandra