Brev:
Risgrød og sveskemos - hvor ofte?
1. august 2017
Alder:
4 mdr.
Risgrød og sveskemos - hvor ofte?
Hej Helen.
Vi er begyndt på grød og risgrød med mango er lige nu den bedste 😉 Men hun må jo ikke få risgrød hver dag pga arsen, men må hun godt hver anden dag eller helst kun 2-3 gange i ugen?
Hirsegrød og majsgrød kan også godt spises men helst kun når det er blandet med lidt sveskemos. Er det OK at få sveskemos et par gange i ugen?
Hilsen