Brev:
Mad- og soveplan, varme og kør-selv-ferie
28. juli 2017
Alder:
8 mdr.
Mad- og soveplan, varme og kør-selv-ferie
Hej Helen
Vi kunne rigtigt godt tænke os en ny mad/sove plan til vores søn.
Han er stadig ikke så stor, så måske jeg kan fylde noget andet på som måske kan gøre noget ved vægten.
Han har været en del syg, så lægen er overhovedet ikke bekymret over vægten.
Han vejer 7,8 kg. (født. 3250 g.)
Han er sund, frisk, han kravler derud af og rejser sig op af møblerne, så han er stærk.
Hvor mange flasker skal han have i døgnet, (han virker ikke vildt interesseret i flasken længere)
Hvor meget kan men ca. Regne med at han skal sove i løbet af dagen /nat.?
Ekstra spørgsmål, vores søn har det meget varmt i barnevognen/klapvognen og kan/vil ikke sove uden sin dyne, hvad kan man gøre, jeg har forsøgt med sengetøj, lagen men han kan slet ikke finde ro, når han får sin dyne så falder han i søvn med det samme, men det resultere som regel i at han vågner fordi han er så varm, hans tøj er som regel gennemblødt, syntes det er meget svært, og især tøjvalget er svært. Han har haft mellemørebetændelse flere gange så er meget påpasselig på at han ikke for træk eller fryser, har du nogen gode råd? ☺
Vi skal snart på kør selv ferie sydpå, så hvis jeg kunne få nogen råd med dertil så ville det være perfekt.
Kærlig hilsen
Mor & Far