Brev:
3. måltid - hvornår?
12. juli 2017
Alder:
5 mdr.
3. måltid - hvornår?
Hej Helen
Jeg har lige endnu et spørgsmål :)
Min datter startede den 18. juni (da hun var 4 mdr og 10 dage) op på grød til frokost og da det gik rigtig fint, begyndte vi grøntsagsmos til aften efter 2 ugers tid.
Dette går også rigtig fint og hun spiser en del.
Nu er hun 5 mdr og 4 dage og jeg vil høre dig, hvornår du vil vurdere, at hun kan/skal have 3. måltid mad om dagen og hvilket måltid det så skal være - morgen eller eftermiddag, grød eller mos?
Lige for tiden døjer hun med lidt forstoppelse, så jeg havde selv tænkt, at det i hvert fald først skulle være når hun er ovre det.
Ligeledes med frugtmos som mellemmåltid - hvornår starter man med det?
Jeg ser frem til dine svar :)
Hilsen Jeanne