Brev:
Dagsplan for dreng på 6 måneder
20. maj 2017
Alder:
6 mdr.
Dagsplan for dreng på 6 måneder
Kære Helen
Thomas er nu lidt over 6 måneder. Han har en vægt på 9,5 kg og en længde på 70 cm, så han er stadig en stor og sund dreng. Han er glad og stortrives. 😊
Min henvendelse denne gang går sådan set "bare" på, at jeg gerne vil høre dit bud på en dagsplan i forhold til mad og søvn.
Jeg vil gerne prøve at arbejde frem mod, at Thomas kan sove to lure i stedet for de nuværende tre. Han virker ikke længere så interesseret i den sidste lur sen eftermiddag/tidlig aften.
Thomas står stadig sent op og går sent i seng. Men det vil jeg gerne prøve at rykke en smule frem med tiden. Det har du rådgivet mig om, så det skulle der være styr på.
Til sidst skal det lige nævnes, at jeg - grundet noget børneeksem - først er begyndt at give ham lidt skemad, da han var 6 måneder. Så det er stadig ret nyt, og jeg er lidt usikker på, hvor hurtigt jeg kan gå frem, når vi nu er startet senere end normalt.
Jeg ser frem til at høre fra dig. 😊
Kærlig hilsen
Thomas' mor