Brev:
Kød i mosen
16. november 2016
Alder:
6 mdr.
Kød i mosen
Hej Helen
Hvordan skal konsistensen af kødet i mosen være?
Skal jeg f.eks. blende kylling med i mosen så kødet bliver til mos? Eller skal jeg tage en kniv og hakke kødet for sig så der stadig er noget at bide i?
Hilsen