Brev:
Holdbarhed hjemmelavet smørepålæg
19. februar 2016
Alder:
8 mdr.
Holdbarhed hjemmelavet smørepålæg
Hej Helen !
Jeg har besluttet at forsøge at lave det meste smørepålæg til min søn selv. Men jeg er i tvivl om hvor længe det kan holde på køl?
Eks kyllingepålæg (din opskrift), fiskepålæg, leverpostej, hummus etc.
Jeg tænker at bruge rester fra aftensmaden når det er muligt...
Med venlig hilsen
mig...