Brev:
Skemad og komælk
25. januar 2016
Alder:
8 mdr.
Skemad og komælk
Kære Helen,
Først og fremmest tusind tak for din hjælp. Jeg skrev til dig angående min datter der havde ondt i maven efter opstart af mad. Jeg havde rådført mig hos både min læge og sundhedsplejerske og ingen af dem kunne hjælpe. Så jeg var rigtig ked af det. Men du kom med en række helt konkrete råd og dag for dag fik min datter det bedre:) Så tusind tak.
Jeg har lige et par spg mere:
Jeg er begyndt at give min datter Semper dråber med mælkesyrebakterier som du foreslog. Hvor længe ville du give dem?
2. Jeg er helt forvirret omkring hvad min datter må få af komælk. Hun er nu blevet 8 måneder og jeg synes det står lidt forskelligt alt efter hvor jeg læser.
Må man bruge alm mælk i maden? Nogen steder står der at det først er fra 9 måneder. Men hvad så med leverpostej og frikadeller feks. Der er da også mælk i… I bogen fra sundhedsstyrelsen er der også nogle opskrifter på pålæg hvor man skal bruge A38 eller græsk yougurt. Må vi så bruge dem nu? Kan bare ikke helt gennemskue det….
Mange hilsner fra
den lidt usikre..:)