Brev:
Får han nok mælk? - 7 mdr.
18. januar 2016
Alder:
7 mdr.
Får han nok mælk? - 7 mdr.
Hej igen Helen...
Min søn blir 8 mdr om 5 dage. Han ammes 4 gange i døgnet og har aldrig fået flaske. Amningerne er fordelt således:
Kl 12.45 inden middagslur - han tar han ofte en del mælk.
Kl 19-19.30 ammes inden putning.
Kl 22.00- 23.00 ammes.
Kl 01-05 ammes (oftest ca 4 timer efter sidste amning).
Jeg oplever at han nogle dage tar meget lidt mælk - feks kun det ene bryst. Jeg er næsten i tvivl om han får nok. Eller kan det være fordi hans behov er blevet mindre?
Andre dage er han meget tørstig og vågner igen hvis han kun har taget det ene bryst og så vil han ammes igen/spise færdig.
Hvad tænker du om dette.
Med venlig hilsen mig...