Brev:
Optøning af babymad
9. januar 2016
Alder:
7 mdr.
Optøning af babymad
Hej Helen!
Jeg har endnu ikke brugt det med at fryse mos ned, bla fordi jeg gerne vil at min søn spiser varieret, får noget som ligner vores mad og fordi jeg er lidt i tvivl om optøning/tilberedning af nedfrosset mad.
Skal mos optøes i en gryde, eller må jeg optøe og varme det i microovn ?
Må nedfrosset kød varmes i microovn - efter det er tøet op altså ?
Jeg er også meget i tvivl om det er bedre at lave grød på komfur, eller om det er lige så godt at bruge mikroovnen. Indtil nu har jeg lavet grøden på komfuret og bare varmet det i mikroovnen.
Med venlig hilsen
Ditte