Brev:
Taber sig i vægt
8. maj 2014
Alder:
18 mdr.
Taber sig i vægt
Hej Helen.
Tusind tak for hjælpen alle de andre gange :-)
Men nu har vi det problem at vores søn er begyndt at tabe sig i vægt, han har hele tiden været en lækker baby med sul på kroppen, han har i langtid vejet 12,5 kg 88 cm, men inden for den sidste måned har han tabt sig til 11 kg og han har slet ikke noget sul på kroppen mere, syntes han er blevet tynd og se på ved godt med alderen at de taber sig lidt når de brænder så meget krudt af, men syntes ikke er pænt til ham at være så tynd.
Er der noget jeg selv kan gøre eller er det bare alderen der gør det?
Han får øllebrød eller havergrød med smør og mælk til morgenmad
Frugt og lidt brød til formiddag
Rugbrød med pålæg til frokost
Frugt og lidt brød til eftermiddag
Og til aften får han det vi andre får.
Håber du kan hjælpe lidt :-)