Brev:
Dagsrytme pige på snart 6 måneder
10. maj 2012
Alder:
6 mdr.
Dagsrytme pige på snart 6 måneder
Hej Helen.
Har lige et spørgsmål and min datters dagsrytme med søvn og mad.
Vores datter er den 21 maj 6 måneder .
Vores dagsrytme ser sådan ud.
kl. ca. 6-7 vågner får tøj på gjort klar som resten af familien.
Kl. ca. 7-8 morgen grød (ris/hirsegrød + vand i kop)
Kl. ca. 9 flaske mme
Kl. ca. 9.30 I barnevognen til formiddagslur sover ca. 1 1/2-2 timer
kl. ca. 11.30 kommer op skiftes og leger lidt
kl. ca. 12 Får kart/grøntsagsmos. + vand i kop
kl. ca. 13.30-14 flaske mme og klar til barnevognen igen
kl. ca. 15.30-16.00 vågner
kl. ca. 16.30 får hun igen grød
også er hun klar til at gå i seng kl. 18 hun får en nat flaske inden sengetid.
Jeg kan ikke få hende til at tage en lur senere på dagen evt ved 17 tiden synes det er for sent kl 18, da hun så slet ikke er klar til at sove igen til natten og nu begynder hun så at vågne kl. 22 i hopla. Hvordan får jeg en god rytme sidst på dagen med mad/søvn og hvad anbefaler du vores dag skal se ud.
Hun har sovet igennem siden hun var 3 måneder og ikke fået mad om natter siden hun var 4 måneder. Ville gerne kunne trække hende til kl. 19, så hun derefter kan få en god nattesøvn.
Hilsen